GREAT WALL AUTOMOBILI U SRBIJI

Great-Wall-u-Srbiji

CENTAR S DOO je ekskluzivni distributer vozila GREAT WALL MOTORS. Na taj način, Srbija je postala jedna od prvih zemalja u Evropi na čijem će tržištu biti dostupna ova marka, posle Italije, Engleske, Rusije i Bugarske. Ono što GREAT WALL AUTOMOBILE izdvaja od ostalih je kvalitet izrade i besprekorna post prodajna podrška, što je omogućeno zahvaljujući sledećim činjenicama:

  • Proizvodno-tehničko-distributivni centar GREAT WALL lociran je u EU u našem susedstvu što povećava raspoloživost rezervnih delova i tehničke podrške;

  • CENTAR S ima iskustvo od preko četrdeset godina u auto industriji i kadrove koji su obučeni da odgovore najsavremenijim tehničkim izazovima;

  • Svaki automobil možete probati na licu mesta u jednom od GREAT WALL ovlašćenih prodajno-servisnih centara;

 

 

 

                                                                                   PROFIL KOMPANIJE GREAT WALL MOTORS
Profil-kompanije-Great-Wall-Motors

GREAT WALL MOTORS COMPANY Limited (GWM) je najveći nezavisni proizvođač Great Wall automobila u Kini i najveća privatna auto kompanija čijim se akcijama trguje na berzi u Hong Kongu. GREAT WALL MOTORS razvija proizvodnju tri osnovne kategorije automobila – Hover SUV (serija H), Steed (lako komercijalni) i Great Wall (putnički automobili). GREAT WALL kompanija raspolaže sa pet savremenih proizvodnih pogona u Kini, koji ostvaruju godišnji kapacitet od blizu 1.500.000 jedinica godišnje. Kompanija u Evropi upravo počinje izgradnju velikog proizvodnog pogona u Rusiji sa godišnjim kapacitetom od 150.000 jedinica godišnje. Vrednost investicije je preko 500 miliona USD. Ujedno, to će biti drugi proizvodni pogon u Evropi, pored već postojeće fabrike u EU, u Bugarskoj. GWM raspolaže sa sopstvenim pogonima za proizvodnju motora i menjača, kao i dva moderna razvojna centra i sopstvenom laboratorijom za kreš testove. U kompaniji je zaposleno gotovo 60.000 radnika u čitavom svetu.

 


STRATEGIJA

Osnovna strategija kompanije je zauzimanje dominantne pozicije u segmentima u kojima su vozila sa 4x4 pogonom. Glavna težnja je razvoj novih modela i bazira se na tri ključne komponente: Focus, Dedication, Specialization, koje treba da pomognu na putu do liderskih pozicija u kojima su Great Wall vozila na raspolaganju kupcima. Trenutno najprodavaniji SUV model u Kini je Hover (serija H), dok je pikap Steed najprodavaniji model u svom segmentu već poslednjih 15 godina. Kina je, inače, najveće svetsko tržište automobila.

 

 

 

Trzisno-prisustvo
TRŽIŠNO PRISUSTVO

GWM je lider, kako na domaćem, tako i na međunarodnom tržištu. U Kini, poslednjih 11 godina, Hover SUV je broj 1 po obimu prodaje u segmentu SUV-a; Steed 5 ima još dominantnu poziciju i poslednjih 15 godina je najprodavaniji pikap. Putnički automobili, Great Wall, takođe su u prvih deset po prodaji u svom tržišnom segmentu.

GWM, ne samo što je najveći nezavisni proizvođač automobila u Kini, već je i najveći izvoznik automobila. Kompanija izvozi svoja vozila u preko 130 zemalja sveta, uključujući zemlje Evropske unije. GWM je prvi i za sada jedini proizvođač automobila iz Kine, čiji automobili ispunjavaju najstrože evropske standarde i imaju odobrenje u skladu sa propisima EU. Takođe, GWM je jedini proizvođač automobila iz Kine koji ima postrojenja za proizvodnju vozila u EU, tačnije u Bugarskoj. 

 

Trzisno-prisustvoATRAKTIVNI TERENAC,,GREAT WALL H6,,

Srpski drumovi ,,bogatiji,, su za još jednog novog četvorotočkaša. Reč je o kineskom SUV vozilu pod nazivom ,,Great Wall H6.,, Pleni već na prvi pogled svojim modernim ,,kupeovskim,, linijama, a ovaj kineski proizvođač ,,šesticom,, želi da proslavi novi trend u ovom segmentu vozila. H6 ima velike i atraktivne svetlosne grupe, agresivna prednja krila i branike. Jednom rečju, izgleda tako da ga je nemoguće ne primetiti na ulici. Pruža savršen spoj ekonomičnosti i snage. Od nule do stotke ova ,,zver,, teška skoro dve tone ubrzava za samo 12 sekundi, a maksimalna brzina je 180km/h. Glavni argument H6 je veoma štedljivi motor koji na otvorenom putu troši samo 6.2 a u graskoj vožnji retko kada prelazi osam litara dizela na pređenih 100 km. Maksimalno je stabilan na putu, a odlično podnosi i tradicionalne srpske puteve pune rupa. Šestostepeni manuelni menjač je odlično ,,upakovan,, a kada prvi put dodirnete ručicu, doživećete nesvakidašnje iskustvo.

 

Trzisno-prisustvoMODERAN PORODIČNI SUV

Kod modela ,,H6,, u prvom planu su dizajn i dimenzije. Doskoro, stil kineskih vozila nije mogao da se pohvali time da je i u Evropi dopadljiv. Međutim, u Great Wall-u su sva tri prethodna glavna dizajnera bili Evropljani, pa iz tog razloga ,,H6,, deluje kao neki ,,folsvagen,, i čak, pomalo podseća na ,,tiguan,,. Od dizajna važnije su dobro odmerene dimenzije. Sa 4,64 metra dužine, on spada u veće modele u klasi kompaktnih SUV vozila. To mu omogućuje izuzetno prostranu kabinu koja sa lakoćom prima pet odraslih osoba. Sa druge strane, dužina nije toliko velika da bi ,,H6,, u gradu bio nezgrapan. Na našem tržištu se nudi sa turbobenzincem zapremine 1,5 litara ili sa dvolitarskim dizelašem - kod oba motora snaga je ista i iznosi 143 kS.